Author Topic: Ansaerys  (Read 6564 times)

Offline cuisto37

• Newbie
  • *
Ansaerys
« on: April 02, 2008, 10:55:42 PM »
Bonjour,
j'utilise tout le temps Dragosim pour toutes mes simulations de combat sur Ogame, car pour moi Dragosim est le meilleur simulateurs, surtout avec la version 0.91.
Depuis quelques mois, je joue à Ansaerys, qui n'est ni plus ni moins qu'une version de Ogame arrangée. Je joue dans l'univers 5 (vitesse x10). Ce jeu est très bien fait sauf le simulateur de combats intégré au site. Il faut remplir toutes les rubriques manuellement.  :-[
Je voulais simplement demander aux techniciens de Dragosim s'ils pouvaient se pencher sur le problème et créer un simulateur spécial Ansaerys. L'univers vous en serait éternellement reconnaissant.  ;D
Cordialement, et merci de vos efforts que vous apportez pour améliorer le quotidien des gamers

Offline cuisto37

• Newbie
  • *
Re: Ansaerys
« Reply #1 on: April 08, 2008, 06:04:34 PM »
ce forum (ou ce site) est-il mort ?

Offline MrMage

• Administrator
« Reply #2 on: April 16, 2008, 12:11:43 PM »
I don't understand french and KingCed is not here at the moment, as it seems.

Offline cuisto37

• Newbie
  • *
« Reply #3 on: April 27, 2008, 11:29:47 PM »
ok, so i should try to write in english. :)
I play to Ogame and I always use drago-sim for my fights.
Since 4 months ago, I Play to Ansaerys ( univers 5 ) and there's no simulator like this. The one of the webgame, is very poor and bad, because of we have to manually fill cases with technologies and space craft......
I want to know if drago-sim operators could make a simulator for Ansaerys, with spy-scan to copy in a specific window, or something like that.
I hope this message will be clear and understandable
Sincerly ans thanks for give enjoy to gamers.

Offline MrMage

• Administrator
« Reply #4 on: April 28, 2008, 02:43:25 PM »
Unfortunately I don't speak french and I don't play Ansaerys. So I think I won't create a sim.